Inget gjort

Idag har man inte gjort nå alls. Vi var till Sotka och hämtade ett bord som Gamla Momi skulle ha ett lite mindre än det som hon hade nu satt sedan hos henne och skruvade ihop det. Men det är nog allt vi har gjort idag. Nå vi var ju nog ute i ett par timmar med Lowa och Benjamin. Benjamin har fastnat med att skida och tycker det är roligt så han skida i 30-45 minuter :) och Lowa åkte pulka. Hon Skulle gärna skida men vi saknar stavar till hennes skidor. 

Jag har lite syndat idag oxå jag skall ju hålla mej så gått det utan godis men idag bjöd ju förståss Momi på lite bulla och jag måsta ju ta en eller två *skäms*. Nå kanske man lever på det igen då och håller sig utan :). Jag får ju gå på jobb igen nästa vecka och kanske man går ut och går i morgon så kanske jag förbränner den delen måste fundera ut en lämplig rutt så får man slå på GPS:en på Telefonen så man får se hur långt man går
Vi får se hur det går 

Nöjd flicka i pulkabacken  :)

Huset vi bor i nu 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag