De börjar ta sig

De har smält massor under natten. på den gångbana som har bara sand så var de riktigt mjuk på sina ställen +3 var temperaturen ute idag 
Nu ser de ut som om man börjar komma igång med gåendet lite Satt nytt rekord idag när jag var ute och gick. De känns bra även om kroppen säger att man kanske borde vila lite. De känns alltså i benmusklerna att jag varit och gå 5-6km i några dagar i rask takt idag märkte jag också att magmusklerna kändes också ;). Jag vet inte hur länge man måste hålla på för att få upp kondisen till någorlunda bra nivå men fortsätter man i den här takten så lär de nog inte ta så länge. Har lite mål att så småningom kanske lite börja små springa/länkka. Då när jag gick ner 7-8kg våren 2011 så började jag med de och tyckte de var skönt och roligt men tappade sedan tråden lite när sommarlovet kom emot och barnen var hemma alla dagar men de är ju aldrig försent att börja och barnen börjar ju nu vara stora. T.o.m fast de har känts att jag inte har ork eller lust att gå ut och gå så har jag gjort de och bara man kommer igång så skulle man inte vilja stanna :)
Sätter man upp små mål för sig själv så når man dom kanske i något skede.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag