Fortsätt så!

En bit på vägen har man kommit med gåendet nu då. Hoppas på att jag orkar fortsätta i den här takten. Resultatet på vågen har ju visat -1kg så de borde väl vara motiverande att fortsätta. Cindy har fått vara med på mina promenader och hon verkar njuta av de som jag ser de. Nu skulle bara den sista snön och isen få försvinna från humla spåret så man kan börja gå där i stället de är betydligt behagligare när de bara är sand och inte asfalt. Tror jag ska ta med mej mina gångstavar till jobbet och gå hem. Har alla möjligheter när jag ändå åker buss dit så de är ca 7-8km hem och de är ju de jag har gått nu också nästan dagligen. 

Jag använder mej av appen Runkeeper för att veta hur långt jag går och hur lång tid de tar. De finns många flera också att välja mellan. Har även Heia2go men den kraschar så fort nån ringer eller nån skickar meddelande så den är inte i aktiv användning. Fördelen med den är ju att den skickar direkt informationen till Heiaheia.com om man är "medlem" på den sidan.

Våren verkar komma tidigt i år blommorna är på väg upp märkte jag här om dagen och syrenen har stora knoppar redan så får se hur länge de tar innan träden står i full blom. Temperaturen har legat mellan 0-+5 dom senaste dagarna 

Tisdags kvällen var nog så fin och härligt när de är ljust ännu vid kl 18




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag