Härligt väder

Har varit fint och skönt väder idag. Morgonen var nog visserligen mulen men sen vid 11 tiden började de att klarna upp lite. Jag tog och rykte upp mej själv lite och gick ut och gå med Cindy. 5,56 km gick jag skulle nog måsta ta mej i kragen på allvar och gå ut och gå lite oftare ordentligt . Temperaturen låg kring -3 grader märkte nog efter några kilometer att man kanske hade lite för mycket kläder på sig jag var helt svettig när jag kom hem.
Wilhelm fick äntligen fara till slalombacken och pröva sina slalom skidor han fick till födelsedagen. Rasse fick åka med honom för jag ställer mej nog inte på sådana skidor håller mej hellre på lite lägre nivå alltså på längdåkningsskidor ;).
Men vi var i stället med Lowa och Benjamin och skrinna i stället jag tog också mina skridskor på mej måste säga att de går bara bättre hela tiden för varje gång man använder dom. Nu var de lite jobbig och skrinna när de var snö på isen dom har inte varit och plogat bort de som kom på eftermiddagen igår. Plus att de är väldigt frustrerande när dit är mopobilar som tycker att de är skoj att förstöra isen med att snurra och leka där på kvällarna grr och morr ;(




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag