Låt våren nu komma

Börjar bli trött på denna vinter som inte är och har varit ordentlig vinter. Så nu skulle nog våren få komma med sol och värme. De kliar i fingrarna att få pyssla och fixa i trädgården (de har jag kanske nämn tidigare också). Solen har inte mycket stuckit fram sina stråla mellan molnen just nu regnar de.
De är detta jag väntar på men de lär väl dröja ännu några veckor innan man får se detta. den här bilden är tagen i början på april förra året 

Jag har fått sen spurt med att vara ut och gå igår gick jag 11 km. Har tänk försöka att gå minst 30 minuter/dag. Om jag inte minns fel så är de väl minimi "krav" för att kunna upprätthålla grundkonditionen. Kan ju tillägga att min grund kondition ligger på noll = nästan ingen kondis alls. Hoppas nu bara att man inte blir sjuk eller nå så att allt rasar igen. Bara all snö och is smälter bort så ska jag ta och börja cykla på jobb igen måste bara ta och för min cykel på lite service igen och få allt och fungera. I något skede har jag tänkt köpa en ny cykel. Men till dess så får nog den jag har trampa på lite ännu. Synd bara att Benjamin var och fick sönder min cykel lampa :(. 
Så här ser vädret ut idag
 (även om bilden är tagen för nån dag sedan)

a

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag