Sportlov vs. semester

Äntligen lite ledigt igen Nu har vi sportlovet framför oss men de är lite snöfattigt vilket är synd :(. Wilhelm ska få fara på läger för första gången. Om man inte räknar med idrottslägret som ordnas på loven men där ingår ingen övernattning. Sen måste jag fundera på vad jag ska hitta på med dom två andra barnen. Simning skulle ju var en sak men vi skulle behöva vara två för jag skulle vilja vara med Benjamin i stora bassängen och öva simma. 
Den här snön kom i veckan men den smalt nog snabbt bort 
Sen skulle jag behöva hitta på program för mej den andra veckan också ;).Får väl passa på att gå långa promenader med hunden i stället om man hittar nån passlig länk att gå :). Lite i smyg längtar jag nog efter våren och att de ska vara ljust lite längre än till kl 17-17.30. Väntar på att få pyssla med trädgården och en tripp till trädgårdsmässan blir väl i år också aktuellt önskar bara att man hade barnvakt denna gång. Men de tar nog inte länge så har vi våren här.

Förra veckan när temperaturen steg så lagade vi en snöhäst ganska fin eller hur ;)



Och så åker jag nu mera buss på jobb

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag