April och ny kamera

April har börjat nu är det inte länge kvar tills sommaren är här har längtat såå efter varmare väder. Dels för att vintern var så konstig. Synd bara att de skulle måsta komma 12 cm snö här under veckan nå nästan all snö är ju visserligen borta nu  men ändå.

 Dom här bilderna är ännu tagna med min telefon



Jag har nu äntligen köpt en ny kamera så nu hoppas jag på att få ta fina och klara bilder att dela här på bloggen. Istället för dom suddiga man tar med telefonen. Linsen på telefonen har börjat bli så repig att bilderna inte blir bra mera. 

Min kamera de är ännu inte en systemkamera som hör till min dröm att få äga med de är iallafall en kamera oberoende ;)

Är de nån som kommer ihåg dessa som fanns på 80-talet? 
Jag hade en på min cykel.
 Nu har dessa tydligen kommit tillbaka råkade få syn på dom när jag var i Citymarket och dalla på medan jag väntade på att äldsta skulle sluta scouterna


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag