Ny telefon

Igår blev de då köp av en ny telefon för min del. De stör nog lite att den andra gick sönder för jag hade tänkt ha den ännu ½-1år ännu innan de skulle ha varit aktuellt med en ny. Den tidigare var en Samsung galaxy sII har varit riktigt nöjd med den har inte haft problem med den förrän nu den senaste tiden innan den gick och dog :/. Dagens telefoner är väldigt underliga och de är väl lite smällar man får ta med dagens telefoner livslängden är väl 2-3år på dem 

Nå jag bytte i allafall hel och hållet märke på telefon för att testa lite annat emellan så de blev en Iphone 5s så får se vad den går för. 



Helt ovan är man inte med Apple produkter eftersom man har iPaden men nog finns de att lära sig ändå för helt lika är dom inte i allafall

Kommentarer

  1. En annan borgåbo lämnar spår efter sig enligt önskemål ;)

    SvaraRadera
  2. Apple är nog bra, lätt att använda åtminstone. Har haft min nu sen hösten 2011 och den börjar nog småningom ge upp, eller skulle väl klara sej annars men rutan har spruckit. Har i alla fall varit mycket nöjd med min.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag