Har tråkigt

Hur kan man egentligen ha tråkigt de finns en hel massa att göra hela tiden. Nu ha jag dammsugit och torkat golvet de blir ju inte så väldigt frächt när man har en liten Valp som pissar å skiter över allt ;). Men nog måste man ge en hel del beröm åt henne för hon gör sina behov oxå ute och om man bara orkar hålla på så tar de nog inte länge så e hon rumsren man de gäller ju då oxå att gå ut med henne så fort hon sovit och efter att hon ätit. Men sen har man ju de äldre damen som måste få komma ut lite. Nå jag har bestämt mej att jag ska gå ut å gå med henne på kvällarna när husse har kommit hem från jobb för att hon ska kunna känna att hon nog e omtyckt trots att vi har en bebis i huset igen. Och på samma gång får jag oxå motion. Jag klara ju ännu inte av att gå längre än 2-3 km med mitt knä, går jag eller står ja lite längre tider så blir knä stelt å på nätterna värker de ännu en hel del. Har ca 6månaders väntetid till ortopeden så man får bara snällt vänta och stå ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag