när ska dagen komma......

...Som man inte känner sig fattig efter att ha betalat bort räkningar och när ska man hitta jobb jag har varit färdigt utbildad i 12år snart å aldrig haft ett jobb på långsikt lite inhopp här å inhopp där. Sku vara skoj att ha ett jobb som varar över ett år minst. Och så här länge har jag aldrig varit arbetslös förut :(. MEn jag kommer antagligen att ta itu med studier igen på hösten Fördelen e ju nu at om man är arbetlö så har man möjlighet att lyfta Arbetslöshetsbidrag i 2 års tid nå närvårdarstudier (vuxenstudier) tar 2½år så de blir å se hur man lever de sista halvåret. Sku allt ha gått brå å jag inte sku ha klåpat så sku jag ha varit färdig närvårdare på hösten men men så gick de ju inte min klantskalle höh. :P

Jösses va man kan hitta fel i sina textre när man läser igenom dom ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag