Vad har hänt med mitt minne

Idag igen hände d som inte får hända :(. Ja hade missat att Benjamin hade utfärd idag de är är andra gången de händer att jag missar nån info. De gör mej ont att tänka på de. Första gången de hände var när Lowa hade sin julfest då missade jag med tiderna jag trodde de var kl 18 men de började redan kl 17.30.

Så jag kom idag utan hans utfärdsväska :(. Å nu mår jag själv dåligt över de. Vad ska man göra för att komma ihåg allt?

De e för mycket som händer hela tiden morgnarna är hemme e en mardröm under veckorna speciellt när vi ska iväg till Dagis och skolan. Wilhelm och Benjamin bråkar å hackar på varandra Lowa springer iväg när hon ska ha halaren på sig. (hon kan klä på sig själv riktigt bra). Tar man fast henne så skricker hon o sparkar "ska själv". Om nån har bra tips på hur man ska få allt å löpa utan att man ser rött vareviga morgon så berätta.
*SUCK*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag