Hmm

Jag har viss glömt at blogga igen då :). Ställde mej på vågen igår och reultatet visade -1,4kg så jag är en bit på vägen totalt har jag nu gått ner 2,8kg på 2veckor de sku ha varit dom ynkliga 200g till så sku de ha varit 3 kg jämnt ;). Nå nya tag denna vecka men får se hur resultatet bllir eftersom den förhatliga Röda veckan e på kommande å jag har redan svullnat upp ringarna e spända å fötterna känns som om man sku gå på nå ballonger *grrr*.  Nå Inte ska man deppa för den skull hellerfår ja nu nå minus på vågen så e de bättre än ingenting.
 Idag satte jag mej ner på knä utan att tänka mej för men de sku jag inte ha gjort för de ilade till i knä så ja trodde ja sku dö av smärta. Knä blir jätte styvt när jag har gått mycket å nätterna är en mardröm :S. trots att de nu har gått 3 veckor sen de hände. Jag väntar på Kallelse till Ortopeden på TYKS. Men nu går ja sen igen å oroar mej över att Ortopeden inte kan svenska  vilket e ett ganska vanligt fenomen där. Nå dom får hitta en Tolk åt mej i åfall :P

Kommentarer

  1. Men de e ju myky bra med nästan 3kg!! o vad fint du har på bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Jag förökte få den lite frächare å tydligare. De andra färgen jag hade flöt lite ihop så de blev tungt å läsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag