just, just

I morgon e de vägnings dags får se hur resultatet blir. Iprincip borde jag väga mej på tisdagen eftersom de va då ja vägde mej egentligen. Men sen tänkte jag att de sku va bttre å alltid väga sig i början på veckan så de får bli på måndagar. Idag till kvällsmat blir de pizza lagat på Dinkelmjöl. De e dyr å köpa m man jämnför med vanligt vetemjöl. Jag ha liite ökat på mitt mål på hur myky ja ska gå ner men ja kommer inte att ändra dom 8 kg jag ska ha bort till att börja med alla minus kilon som ja sen går ner är en bonus :)

Kommentarer

  1. Trevlig blogg!

    Pizza låter gott, men var får man tag på dinkelmjölet?

    SvaraRadera
  2. Dinkel mjöl får man nog tag i vanliga butiken de står Speltmjöl på paketen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag