Ännu en har gått bort


Sku skriva igår om de men de blev aldrig av. Ännu en har gått bort. Vår lilla "moster"Gitta dog sittandes i en stol efter en promenad (vad jag förstod) Obs! hon va nästan 90år. men ett tomrum ar hon ämnat hon har alltid funnits under de här 10½ åren jag har varit tillsammans men min man. Å äldsta Pojken tyckte om henne så som vi alla andra. Men tur e att hon dog utan smärta hon fick dö så som alla borde.

KRAM till dej Gitta du finns i våra tankar!!

Igår va ja på utvecklingsamtal men Wilhelms lärare. Till min lättnad hade hon bara gott att säga om honom och att han e jätte duktig och hjälpsam. Dock har han liiite problem med de sociala (men de visste jag redan tidigare) han har lite den där ledarinstinkten å ska alltid vara först och han ska alltid vinna. De här e nå som vi har försökt jobba bort men de e tydligen inte lätt. Möjligen skulle ha behöva terapi hjälp för att jobba bort de men de kan va att de blir bättre ju äldre han blir.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag