Ensam igen då...

Jaha idag va de då begravning men efterom vi nu inte fick barnvakt så fick jg snällt stanna hemma med alla tre barnen. Som om man nu inte e annars dag ut å dagin ensam endera helt ensam eller så med alla barn. Inget sällskap över huvudtaget :(. tydligen e de ingen skillnad var men e så e man alltid ensam, är man på Houtskär i Pargas eller i Borgå så e man ensam. N skit samma de finns änd ingen om kan hjälpa mej i den hör situationen. 

Eftersom ja inte kan väga mej här i Borgå å vägde jag mej i stället på Fredagen hemma. Vågen visade på 71,8 kg så dom 400g jag hade gått up har försvunnit + 1,2 kg extra inte dåligt. N man kommer väl att gå up nu när man e hit i Borgå för här äts de allt annat än hälsosamt :s. men nu har ja bara 3kg kvar till mitt mål JEEEE!!!!

Bilden är från andra gpngen på isen Lånade fammons kamera så jag fick fina bilder



Lowa fick åka pulka å Wilhelm drog

Wilhelm skrinner oxå han för första gången utan nå stöd och helt super gick de

Aj jo de glömde jag nästan bort att tillägga. Benjamin stod för första gången på ett par skinnskor på Lördagen å de gick förvånandsvärt bra. Synd att ja inte hade kamera för den hade jag glömt hemma i Pargas tankspridda jag :(. Nå om vi går idag så kan ja ju försöka ta foto med min Telefon den tar riktigt fina bilder den oxå
De är tungt att vara med på isen Lowa somande på väg hem :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag