Houtskär

Grävde fram sandlådan sanden var helt mjuk så de va baraa att börja gäva å leka

Roligt med myky snö
Äntligen ut på Houtskär vi kom ut igår här sär massor med snö jag vet inte när ja sku minnas att de sku ha varit så här myky snö tidigare. I allafall inte under dom här senaste 10 åren. När jag kom ut igår så de första jag hamnade att göra var att försöka få fram dörren de hade rasa så myky snö ner från taket så de var i vägen. Sen fick ja snällt skotta upp väg till bilen å till ved lidret. Vi eldar för att få värme i huset sen har vi två elbatterier.
Idag har vi varit ute s.g.s hela dagen de har varit så fint och soligt idag hade lite tur med vinden som inte blåste direkt på utan missade lite gården så de va riktigt varmt att stå i solen men nå vårvärme i skuggan va de inte med sina -8grader brrr. Nu e där ca -15 grader så vi har nog full vinter och ännu kallare hade dom lovat. Men nog längtar man på våren måste man säg men vi har bara Februari ännu så man får nog snällt vänta men
den som väntar på nå gott väntar sällan för länge :D
Jo jag ska sätta in bilder men just nu hinner jag inte ;)

Is, is, is Benjamin var rädd att gå på isen stackarn

För att inte taa om att åka spark kälka

Å så här gör man när man inte får som man vill då sätter man sig ner å skriker

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag