Har syndat..

huj och tvivale Fastlagsbullarna så nog så god ut i butiken så ja köpte en ask där de va 2 stycken. Jag åt ena å konstaterade att ja INTE äter den andra. Jag ha alltid tyckt om allt som är sliskigt sött som mjölkchoklad gräddtårtor mm. Endera e de min morkiskänsla som slog till eller så har ja kommit över min godis himo. Om ja ha ommit över d så är de ju bra :). Då kan man ju inte vara annat än glad :D. Blir intressant att titta om vågen visar många minus eller bara ½kg som de gjort den senaste veckan. Men ja fick höra idag att de synns att jag gått ner fast de bara e 4kg borta de gör en ganska nöjd å pepprar en att fortsätta. Så nej jag tänker inte ge upp ännu

Kommentarer

  1. Hej Malin
    Du är duktig med ditt bantande! Lycka till, trots fastlagsbullar...
    Cindy ser jättegullig ut på fotona. Hur går det nu med henne? Rasse sade att Mimmi börjar vänja sig.
    Jag läste några av dina bloggtexter och såg att du hittat en annan hyreslägenhet. Lönar det sig verkligen att igen flytta till något provisoriskt? Barnen har ju fått så bra kompisar där ni bor nu. Det kanske inte skulle vara så bra för dem att flytta igen?! Hur blev det med Borgå? Är det ännu aktuellt att flytta dit eller har ni strukit de planerna?
    Och hur mår ditt knä?
    Jag är dålig med att hinna surfa omkring på dagarna, så jag kommenterar tyvärr inte din blogg så ofta. Men då och då skall jag försöka hinna.
    Ha det bra och hälsa familjen!
    Jannika hälsar, hon kom idag.
    Betti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag