de blev kallt

Nå kanske vintern har kommit nu då efter några dagar med +2 grader och nästan all snö bort i Helsingfors i allafall så har vi nu då -9 där ute och kallare har dom lovat. Får se hur länge de varar. MEn jag väntar nog lite på våren en av orsakerna är att jag vill ha ljuset tillbaka och sen för att jag lite tröttnade på att vänta på snö under December månaden. Idag var vi ut till Emsalö och rastade hundarna de var skönt där ute. Rasse täckte in båten ordentligt Så lite har vi fått gjort och jag fick Bilden urstädad ordentligt också. Vår bil ser ibland ut som om vi skulle bo i den ;). Men så e vi ganska rörliga också  vi är nog nästan hela tiden på vift kanske därför jag inte heller har tråkigt :).  Men nu är den i allfall städad OCH dammsugad JEEE!!

Tyvärr inga bilder för jag glömde både telefonen och kameran hemma, Jag och mitt minne höh 


Kommentarer

  1. hej!

    Märkte att man nu äntligen kan kommentera. förut har det inte alls gått då det har krävt enn google konto eller något likande som jag inte har eller tänkt skaffa! trevligt!

    SvaraRadera
  2. Jag har lagat om mina inställningar så att de nu går att skriva anonymt hoppas på flera som kanske kommenterar :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag