Inte glömt

Nej jag har inte glömt att sätta in dagens bild på bloggen men objektet ssom jag skulle fota belv hemma på köksbordet och vi är nu i Houtskär. Men idag borde de komma nån/några bilder. 

Lite smått förvånad är jag när jag tittar ut genom fönstret och ser att stormen har tagit de lugnt vid vårt hus här är inte ett endaste träd som fallit på gården. då har vi ett flertal björkar som jag vet att är i dåligt skick och som jag vill ha bort. Visst är dom fina när löven är utslagna på våren men de är ett elände att plocka upp kvistar som har brustit för att dom är torra. Och för att inte tala om mängden med löv som ska krattas alla höstar










                  



Nå ja nog om de nu lite väder och vind på Houtskär tror de är oxå lite mitt tema på bloggen ;). Ute är de blåsigt och de kommer /kom snö så de ligger lite smått på marken och temperaturen är  -1- -2 grader
(jag bara måste kommentera vädret tänk när man blickar bakåt så ser man vad de har varit :) )



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag