Vinter

Nu ska ni inte tro att jag har glömt att sätta n bilder med flit för de har jag inte men de är inte alltid så lätt att få tid att sätta sig vid datorn och göra de. Visst skulle jag kunna göra de på skolans dator men dom har inget fotoprogram att göra de med och när jag nu då har mitt foto program så vill jag fixa de på egen dator. Och som sagt så fotar jag just de som kommer emot att jag vill fota så de kan bli alla världens underliga bilder om de vill sig ;)



Vilken överraskning man fick när man kom till Borgå och såg snö mängden visst hade de ju snöat i Houtskär också men de hade inte kommit lika mycket snö där som här de var just och just att ungarna kunde åka pulka. Jag vet ju inte om de nu har kommit mera eller om de har hållits. Så de belv vinter på en natt pang bom. Nu åte åtstår de att se om den är här för att stanna eller om den försvinner lika snabbt som den kommit :) och -8 har vi där ute

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag