Fall, fall.....


Fall vita snö flingor i hundradetusen, smått smått virvlar omkring...... De kan man nog sjunga just nu eller hur :). Vardagen underlättas nog med denna snö. Även om jag vet att många inte gillar snön ;). Men visst piggar den upp vardagen en hel del. Dock tycker jag att den kom liiite överraskande trodde inte att det skulle komma så mycket som de gjorde och att det skulle bli så här kallt. Jag som inte ens äger en vinterjacka ännu   jag hade lite smått hoppats på att vintern först skulle ha kommit först vid jul så att vinter rean skulle ha börjat. Men, men, jag får ta mera på mej under min höst jacka :).  Tur i allfall att den är vindtät. 
Själv är man hemma nu med hostiga barn den ena hostar värre än den andra men en håller i allafall på att tillfriskna från sin hosta men två har vi kvar ännu. Till och med jag har fått små symptom på flunssa. jag tror de är minst 6 år sen jag hade sist en ordentlig förkylning sist jag hade feber var för snart 2½år sen. 

Jag lovade ju att sätta in bilder på dom stickade mössorna dom sätter jag nu in här 

Lowa och Benjamin med varsin mössa. Wilhelm beställde en likadan som Benjamin har
Så den tredje är på kommande :)


Så här vitt var det på Emsalö på söndagen helt otroligt fint 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag