Frustrerande

Skickade efter från Reima shop halare åt Benjamin. När den kom idag så såg jag att det var en välikausihaalari (mellanhalare?). Man borde ha läst ordentligt på vad det stod om den men tog förgivet att det var en vinterhalare eftersom den dök upp bland vinterhalare när jag sökte efter alternativ...
Nu har jag bara svårt att välja om jag skall behålla den eller skicka den tillbaka. Orsaken är att den är fin med sin oranga och mörkbruna färg. När jag har läst lite om den här halaren har jag förstått att man kan köpa underställ till den så ska de fungera som vinterhalare. Nån som känner till de? Den hör till play-layers så den har knappar på insidan av dragkedjan 
Nå om man nästa gång skulle läsa igenom allt två gånger istället för att bara flumma igenom texten :/. och bäst skulle de kanske vara å skicka den tillbaka fast han skulle kunna kanske ha den på våren när det blir lite varmare 
halaren ser ut så här
 men den är ännu snyggare i verkligheten 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag