Julen förbi

så var då allt ståhej förbi igen då. Tänk så mycket man stressar inför julen och när allt är över så är man utmattad. Jag är inte så förtjust i julen. Nå ja nu väntar ett nytt år med nya möjligheter vi får se om det händer nå spännande under året eller om vardagen förblir som dom är.

Vad jag konstaterade när vi var och spanade efter julgran så var att det är inte lätt att vara kräsen. Det är ganska sällan man hittar den perfekta granen och att plumsa i halvmeter snö och ha gnälliga barn med sig är en dålig kombination ;). Men vi hittade en den var inte perfekt men ändå riktigt fin och så hade den en liten kotte på en gren :) .

Fick ni dom jukalppar ni ville ha. Fick en sak som var på min önskelista och en fin sak fick jag och det var ett smycke. Har brist på fina smycken och nu fick jag ett av min mans mormor
Och sen fick jag pengar för att köpa vinterkläder åt mej så helt missnöjd är man inte

Mitt smycke 

Så vackert de är där ute synd att dom lovat regn och + grader

Emsalö i går

Vår gran lite suddig bild men den får duga

Måsta bara sätt in en bild på min favorit ljusstake
PartyLite. kommer fram vid speciella tillfällen som jul 
Nu är det bara att invänta nyåret som vi ant. att fira på Emsalö vi har ju inte fått nå inbjudan nånstans heller så vi firar de som vanligt i ensamhet. Men de brukar vara riktigt skönt att vara för sig själva utan nån som stör eller utan att behöva fundera på chaufför 
Ha en trevlig fortsättning på Julhelgen

Kommentarer

  1. Likadan ljusstake pryder vårt bord! Den är fin.

    SvaraRadera
  2. Hej! du får gärna uppdatera lite oftare :9 Men jag förstår om du har stressigt. H. Soli

    SvaraRadera
  3. Ska försöka 1 inlägg/ vecka är nog ganska lite, Nya friska tag 2013

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag