Lider mot sitt slut

Ja näst sista dagen på 2012. Inte många timmar kvar så har vi ett helt nytt år. Har fått önskemål om att uppdatera bloggen lite oftare och det skall jag nog försöka göra. Har konstaterat att det har blivit lite glest med uppdateringar under detta år. Det kan ju vara jobbet som tar en del av tiden och sen kanske man inte har alltid vetat vad man skall skriva om. Hela hösten har varit lite tråkig och vi har inte hunnit vara till Houtskär heller. Jag skall försöka skärpa mej med uppdateringarna ;). 
Nu är vi då på Emsalö och firar Nyår detta år igen. Vi skulle kanske ha farit till Houtskär annars om inte Rasse skulle ha jobbat igår. Men det kanske blir om 2 veckor. Det skulle kanske vara på tiden att åka ut dit vi har inte varit ute på läääänge. Man har ju nästan dåligt samvete för att man inte har varit på Houtskär. Då när det var tänkt att vi skulle åka så kom det ett sjuttons snöoväder över Södra Finland så det var ju ingen vits att ens försöka åka iväg för vi visste att det kommer att gå 60km/h på motorvägen minst och sen hinna med alla färjor så e omöjligt. (nej ingenting är omöjligt). Men när dom går så opassligt ibalnd. 
Jag kommer inte att ge några nyårslöften i år men jag har ett mål och det säger jag sen när jag vet om det lyckas ;). Så till dess får ni stå ut med en liten spänning :)
Men om jag inte hinner uppdatera i morgon så säger jag nu 
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA

Abbas Happy New Year

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag