Önskelista

Månne det skulle vara aktuellt med att sätta in en önskelista åt julgubben då (fast man nu är 33 år gammal ;)).
Jag har inte så många önskningar men ibland skulle de vara roligt OM de skulle slå in

Önskelistan:
Skidor 
Cykelhjälm
Inrednings saker till mitt hem (har så lite)
en ny kamera
kläder
och vinterkläder
och sist men inte minst snälla barn 
(dom kan nog vara snälla annars också) :))

Som sagt så är inte listan så JÄTTE lång några saker är på den dyrare sidan men andra på den billigare inrednings saker kan man få för nån tia om man har tur. Men för att få en basic inredning så skulle man borda kunna sätta ner en hundring på den första uppsättningen så kan man fixa resten med en sak lite nu som då.
Nå ja nog om det

Nu skall man åter på jobb efter att man har varit hemma med sjuka barn som har haft en förskräcklig hosta Lowa hade värst med både snuva och hosta och stegring. Kanske dom hålls friska nu en tid framåt igen. de var första gången som dom var ordentligt sjuka. Wilhelm och Lowa hade ju en febertopp tidigare i November men Benjamin hade inte och den varade bara en dag och sen var den borta

Och dessa stickade jag under veckoslutet nu har jag varit jätte hurtig
och stickat 3 mössor och ett par sockor :D


Kommentarer

  1. Har du tänkt börja använda cykelhjälm? Borde kanske jag med. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har nog tänkt börja använda cykelhjälm. Konstaterade då det var första gången halt (då var det bara is på gång/cykelbanan) att det nog är en billig livförsäkring att ha hjälm på huvudet. Höll nästan på att blir på körd av en bil trots att jag kom sakta cyklandes men fick de inte att stanna men bilen hann stanna tack och lov.

      Radera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag