Det regnar

Vilken känsla när man vaknar och stiger upp och man ser att det regnar. Tror inte det är ofta man blir glad över regnet. Men just nu känns det välkommet, hoppas att det äter upp massor av snön där ute! Dags temperaturen skulle stiga både på dagen och natten till nästa vecka. men ändå nån liten minus grad på natten men på dagen kan det bli upp till +10. 

Jag har inga nya bilder ännu att sätta in på bloggen på huset men hoppas att jag får allt i sin ordning under veckoslutet. Och hoppas att jag får lådor med andra prylar i bort nånstans men 2-3 lådor innehåller loppis saker. 
Men jag kan bara säga att jag trivs jätte bra i huset det känns som om man äntligen ha kommit hem <3 p="">

Den här bilden tog jag igår morse då vi var på väg mot dagis det var tjock dimma
men det var plus grader

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag