Så där ja...

Nu börjar snart allting vara på sin plats men jag vet att man hamnar och flytta nå saker ännu mellan skåpena :).
Under det här veckoslutet kommer jag nog inte att ha mycket överlopps tid måste ta och skriva färdig mina examensplaner och ju ännu två delar kvar att skriva. Det är ju inte riktigt 1timmes arbete som det är frågan om utan 4-5h /arbete. så det kommer att ta hela dagen att skriva. Men sen hoppas jag att jag blir färdig Juni har jag som mål men senast i Augusti så skall jag ha papprena ut punkt slut :P.

Jag fick lite bilder tagna från utsidan snön har smält i massor når vi flyttade hit för 2-3veckorsen så hade vi snö upp till fönstrena på gården nu är gården nästan snöfri. 


Nå nog är där lite kvar ännu men inte så jätte mycket mera nu gäller det att fixa upp gården också så att den ser trevlig ut. 
Vi var på trädgårdsmässa I Helsingfors så passade på att köpa lite liljelökar och några jordgubbsplantor. Men måste lite fundera var man skulle kunna sätta de. Ett annat projekt är att försöka få bort mossan från gräsmattan det är kanske inte det lättaste. Såg att det nu hade kommit till Finland moss GTI. Dom har länge reklamerat om det i Sverige så kan vara lönt att testa. Nån som har gjort det??

Vårtecken hittas nog på gården 

En liten skymt av framsidan 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag