otroliga mängder

Igår fick vi sista lasten hit från gamla bostaden men jag kan inte förstå hurdana mängder med prylar man har :O. Men vi är ju en fem personers familj också så nog kanske det finns en hel del. Nu kan vi satsa fullt på att få allt upplockat här hemma Skall ta bilder ann efter. Det bir lite mera att skriva på bloggen nu när man har ett hus och trädgård att fixa. Vad jag förstod på grannarna så har förra ägarna inte helt sköt om gården men jag tycker ju om trädgårdsarbeten så vi får se vad vi kan åstadkomma.

Bastun 

Och duschen/badrummet, Wc:n är skillt 

Kommentarer

  1. "Oj nej" men gillar oxå, det är ju jätteskoj med ny bostad! Väntar ivrigt på mer bilder o hur du inreder.

    SvaraRadera
  2. Jag skall göra mitt bästa :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag