Onödigt, totalt ONÖDIGT

Snön som kommer ner nu är nog totalt onödig anser nog jag. Men det positiva med den är ju att den äter ju upp den gamla snön och det som kommer ner är vått. Ikväll och i morgon skulle det väl snöa så där smått sen skulle det vara sol och uppbehåll igen. och nästa veckoslut skulle det väl rgna om jag förstod det rätt.
Nå ja det här är sånt man bara får infinna sig i .

Nu har jag sista lådorna inne i morgon skall jag gå igenom dem och se vad som ännu skall plockas upp av dem dit är mest kläder. Sen får man satsa fullt på att få allt ordentligt i ordning fick idag bykmaskinen på grej så att jag kunde byka lite. Men nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen och njuta av att allt upp packande snart är över :)


I liten glimt av vardagsrummet tyvärr lite suddig den är tagen med iPaden
och bildkvalitén är inte den bästa helt tydligt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag