lite glest i bloggande

Det har blivit lite glest med bloggande tydligen för min del igen. JAg har faktiskt inte haft tid att sitta nå extra vid datorn. Har fullt upp att vara ute och fixa gården och sådant. under veckoslutet var vi på Emsalö och lämnade med flit dator och iPaden hemma. Det var nog skönt att vara utan nästan all elektronik. Även om man nu har telefonen med internet på nu mera och så finns det ju en liten gammal 14" fyrkantig tv låda ;). 
Jag måste nog säga att jag är fortfarande glad att vi flyttade till ett hus. Är inte på samma sätt beroende av att sitta vid datorn när det finns att göra där ute, och för tillfället håller jag ju nu på att skriva på min examensplan del 4 som har deadline idag fick över halva färdig igår så det är bara resten kvar totalt är där 15 sidor nå den sista sidan skal man ju inte skriva någonting på men ändå
Men nu skall jag föra barnen till dagis och själv cykla på jobb 2veckor och 2 dagar kvar (räknar inte idag med) tills sommarlovet börjar. :)

Morsdagsmorgonen  började vind stilla

Dimma var det två dagar i rad ena morgonen höll det på  ända
 till eftermiddagen men andra dagen var solen  framme före kl 12

Lördag morgon kl 10 dimman ligger tät över farleden

Fredagkväll var så här fin med sin solned gång
 efter en dimmig och halv mulen dag

Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag