Snart, snart

Nu är det inte långt kvar av skolåret innan det når sitt slut. Jag väntar på att stressen tar slut med förande av barn till dagis man märker att barnen börjar vara trötta också för dom har börjat sova länge på morgnarna . I höst har man bara ett barn på dagis kvar. Men hur min höst ser ut så vet jag ännu inte. Jag fick ju veta i mars att jag inte får fortsätta där jag är nu. Så nya jobb har sökts så om man blir arbetslös eller om någonting nappar så får vi se. Nå jag skriver isåfall in mej på vikarie listan för dagvården. Jag har ändå jobbat till och från i 7 år inom dagvården. 

Nu ska jag laga mej färdig och dra iväg mej på jobb och föra barnen till dagis
Lite bilder från bakgården

Om det ser konstigt ut på bloggen så skulle det komma en eller två bilder till men av nån anledning så vill dom inte komma med dom finns men syns inte  :/



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag