sista maj

Så har vi sista maj och sista skoldagen om man inte räknar avslutningen med. Jag är hemma och barnen har sin sista dagis dag för att sen ha  10 veckor långt sommarlov. Rasse har semester först från mitten av juli han skulle ha velat ha de redan 1.7 men det gick det inte. Nå vi ser vad vi skall hitta på.

Jag fixade lite våra buskar igår som vi har längs med huset dom hade blivit så vildvuxna att jag måste göra någonting åt dom det tar lite tid när man inte har en häcksax så jag har gett mej på den med min lilla sekatör det ända stället jag inte halt kommer åt är riktigt mitt uppe på busken men det fixar jag sen i något skede. Jag har lite kvar på andra sidan


vildvuxna buskar för att inte tala om gräset ;)

 den sidan av Buskarna som är klippta och fixaden

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag