Tre dagar

Nu är det bara tre arbetsdagar för min del kvar innan det är sommarlov. Måste fundera vad man skulle hitta på under sommaren. Kommer säkert att vara på Emsalö ett par veckor och sen i början på juli är det Houtskär som gäller. Vi har nu två veckoslut irad hamnat att inhibera vår tripp till Houtskär. Jag fasar för hör gräset har vuxit sig högt ifjol kämpade jagen hel del med gräset innan jag fick det till normal höjd.
Men här hemmahar jag nu äntligen fått huset i någorlunda skick s.g.s alla saker är nu upp plockade i allafall där det är synligt är det nu borta. Ute har vi fått lite land fixade ett jordgubbsland och sen ett för tomat och gurka
Nu kommer jag tyvärr inte åt mina bilder från telefonen när jag skriver från iPaden så dom får jag fixa in sen i någo skede om jag nu inte får det fixat på nå sätt det ser vi sen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag