Förföljd med otur

Typiskt att man antagligen igen har drabbats av Regnbågshinneinflammation så här passligt till midsommaren hoppas man nu inte hamnar att vänta länge ifall man blir skickad till Ögonpolikliniken i Hesa. Är snart stamkund där också. 
Och jag skulle vilja komma hem så att vi hinner cykla med Wilhelm till Emsalö och hoppas att det inte kommer regn under dagen

Igår gick jag till Robin Hood (ca 2,5 km om man går genom skogen) med Lowa (Lowa cykla) köpte lappning till Innerringen och ett nytt ytterdäck till cykeln, innerringen är bytt 3 gånger bak men ytterringen var samma sen 12 år tillbaka när jag köpte min cykel. (fram är allt orginan ännu) När jag förde den till cykelverkstaden ifjol så var dom förvånade över att jag ännu hade allt i orginal ännu och inte bytt nå alls på cykeln (förutom innerdäcket bak)

På vägen till Robin Hood så satt en lite Ekorre bred vid mej. Dom är så otroligt söta pluss att det ännu till var en lite ekorrunge antagligen


Tycker jag fick en ganska bra bild av den Skulle ha velat ha en ännu närmare bild
men zoomen på telefonkameran är ju inte den bästa


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag