Hmmm,

På Emsalö då igen varmt är här inte med en sydvästlig vind på 16m/s det blåser rakt på så det är långärmat och långbyxor som gäller där ute. Men det regnar iallafall inte så lite bättre än vad det varit dom senaste dagarna. Hoppas att vinden avtar till kvällen så att man kan bada bastu. 

Pojkarna är nu inne på sista veckan nästa vecka med idrottsskolan två dagar skall dom vara dit ännu sen får dom sommarlov på allvar. Jag har förstått på dom att dom trivs så det var ju i allafall positivt.
Väntar på att få bekräftat när Rasse får semester också hoppas han skulle få redan från 1.7 men ingenting är klart ännu. får han inte semester då så får vi hoppa över Houtskär dagarna i år tror jag kan inte vänta ytterligare två veckor innan gräset klipps på nytt :/.

De här med Buzzador fick ett nytt kampanjerbjudande om att få testa Vanish produkter. Många av er känner väl säkert till det!? Jag har aldrig köpt eller testat deras produkter för jag har tyckt att det är för dyrt man har förstått att deras fläckborttagnings produkter fungerar.
 Jag hoppas att jag slipper med och får testa, läste igenom infon och vecka 26 lär det komma mail om paketet skickas så man får vänta till veckan efter midsommaren och se om man får eller inte :)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag