Sista veckan i Juni

Sista veckan av denna månad lider mot sitt slut. Tänk vad tiden flyger iväg fast man inte gör så jätte mycket de tar inte länge så är hösten här och skolorna börjar. (tack och lov så är det ännu 1½mån kvar nästan ;) ). Väntar på att få åka ut till Houtskär så man slipper bort ordentligt fast vi är på Emsalö så är man inte tillräckligt avslappnad än då. 
Och på Houtskär har vi ändå en stor gräsmatta att vara på som är mjuk ock skön att gå på (när den inte är vild vuxen) vilken den kommer att vara igen när vi kommer ut om 1½ vecka

Undrar bara vart solen och värmeböljan är inte på Emsalö i allafall?!

Midsommarbrasan

och jag har kommit igång med min pärlväv de synns kanske
 inte så bra med de står Wilhelm på bandet skall lag flera så att dom sen kanske blir jämna och fina
Och ännu har jag inte kommit underfund med hur jag skall få min bild högst upp över hela stället och inte bara uppe till vänster :/?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag