Avslutning

Så är sista skoldagen här och ett långt och förhoppningsvis ett skönt sommarlov knackar på dörren för tillfället ser de då inte så bra ut med vädret men dom har lovat bättre väder till nästa vecka :). 

Jag gjorde nog värdens tabbe igår måste jag säga ville så ha någonting nytt att sätta på mej till avslutningen och hittade en ganska fin långklänning som också skulle ha passat att ha på sig så här annars. De ser ju så snyggt ut när dom har kläderna på dessa anorektiker skyltdockorna men på mej såg de ut som om man sku ha varit höggravid :O. (tack och lov så är jag inte de) så jag åkte hem och grävde i skåpet efter nå som jag hade från tidigare. Jag har några stycken som jag får på mej ännu trots min ex antal + kilon jag har samlat på mej blääblääblää. 
Måste ta nya tag med att ta bort sockret = godiset och ut och länkka. Jag har ett liiitet mål att orka länkka dom 8km som jag brukar gå med hunden innan sommaren är slut :)
Vi ska se om jag lyckas för inget är omöjligt


I slutet av sommaren ska de stå jogging i stället för gå ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag