När de inte lyckas

Ja ibland finns de dessa dagar när de inte går som man vill allt man gör blir bara dåligt. den här veckan har jag haft två sådana dagar oturligt nog. Måndagen började med skräp väder regn och kallt jag hade ingen lust att cykla på jobb man gjorde de ändå nå hemvägen slutade med punktering och cykelsadeln hade blivit lös av någon anledning. Så där fick man då snällt leda den dom sista 4 km hem. Tisdagen hade jag bestämt mej för att få på jobb. Men Lowa sölade så jag blev hela 20 minuter försenad de är kanske lite väl mycket nå tur i oturen så har jag övertidstimmar som jag kan dra av på. Nå vädret har varit fint två dagar och min cykel förde jag och fixas till en cykelverkstad så jag behöver inte sitta här hemma och svära för att jag inte får de att gå som jag vill när jag sku ha bytt innerslangen ;). 
Men typiskt nog så har dom lovat regn och rusk igen man liiite varmare än tidigare. Nå vi får hoppas på de bättre igen då 
De kan ju inte alltid gå som i strömsö. (men de gör de ganska sällan)

Här har jag ca 2,5-3km kvar till jobbet när jag gick igår de ser ut som
om de skulle vara mitt på ljusa dagen men klockan är 8.40

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag