Fredag igen då

Så var de fredag igen då veckan har gått snabbt men de brukar den alltid göra tycker hela året har gått fort men de gör de oftast när man trivs på jobbet. Jag har jobbat med många olika jobb sen jag studerat färdigt som 20 åring men tror jag aldrig har trivts så bra på ett jobb som jag gör nu. Min högsta önskan är att få fortsätta på samma jobb. 

Pojkarnas vårfest/avslutning är nu undanstökad för i år en vecka för tidigt de var nå krångel med finska sidans tider förstod jag och så år ju torsdagen ledig. Men nog går de bra så här också :). 
Men nu ska jag väcka barnen så man kommer iväg på jobb cyklandes som vanligt när man slutar så får man väl gå en sväng på marknaden 


Här är två av resultaten av mitt cyklande
den här är från igår .......
                                                 

och den här är från 11.3.2014 så här ser man ganska bra resultatet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag