Lite uppdatering

Ha varit lite tyst på bloggnings fronten igen då. Men lite uppdatering ibland är väl ett litet måste Dagarna dom går och vi går mot ljusare tider hela tiden och inatt får vi ännu till äntligen ändra klockan vet att många inte tycker om de men jag går och väntar på de redan när vi ändrar klockan på hösten.
Temperaturen skulle gärna få stiga lite tycker de är lite väl häftigt att de är -10 nästan på nätterna och vi har nu slutet på mars tror de blir första året de är så här mycket snö på marken när Benjamin fyller år nästa vecka sen han föddes.

Orsaken till att jag vill att våren ska komma är att jag skulle villa komma igång med springandet igen men man vågar ju inte sätta fart under fötterna när de är halt underlag och de är + på dagarna och minus på natten så är ju glas halt under. Men man får väl ta raska promenader till att börja med bara istället.
Vikten har hållits ganska stabil men kom faktiskt under 74 kg här om veckan vilket gjorde mej nöjd och glad nu står de igen stilla men de har försvunnit 2 cm fr midjan och höfterna och 0,5 cm från allt annat så man kan ju inte helt klaga 😊 .
Delar en gammal bild som jag delat tidigare också syd att jag inte har nån helfigurs bild fr den tid jag vägde som mest 


Lowa fick igår vara på Lantagsbal och klä sig fint nästan alla flickors dröm tror jag att få klä upp sig ordentligt och hon fick användning för sin tiara ordentligt som hon fick förra året.

Lowa vacker och söt klänningen hamnade jag att sy in för den var lite stor

Här är dom alla tre stiliga som bara den ska man klä upp sig så ska de göras ordentligt 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag