Hur ska man få de att gå

Jag håller på att bli helt knäckt på allt. Ekonomin håller på att rasa samman och jag funderar febrilt hur jag ska få allt att gå ihop och få allt å räcka till nästa lön försöker hitta allt möjligt å sälja just nu men kommer inte på nå bra. Att vara ensam och stå för allt år inte lätt och studera på sidan om som blir dyrt i de långa loppet när man inte får söka ut stöd i förtid. Men vad gör man för att få heltids anställning. På nuvarande lön får man inget att gå runt utan att krasch landa  på vägen nånstans. En lite billigare bostad i bättre skick skulle nästan vara ett måste de är bekvämt å bo centralt men ack så dyrt. Int har jag heller nå extra räkningar men ändå.... 
Jag vet de är tråkigt å läsa mina klagoinlägg men jag har ingen att ventilera med mer än mej själv och min dator sorligt men sant. men lite i taget så kanske jag kommer på en rätsida igen hoppas vi. de mest bedrövliga är att mitt arbetskontrakt går ut den 2.6 å de svider kan jag lova. 

Kommentarer

  1. Kämpa,det brukar lösa sig på ett eller annat sätt. Vet att det inte är lätt att få ett jobb. Jag har heller inget heltidsjobb, jobbar 6h/dag. Men har turen att få jobba som kockvikarie ibland och då blir det heltid. Men jag är glad att jag har ett ordinarie jobb. Håller tummarna för att det blir bra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag