hmm,

Kanske de gjorde riktigt gott den där pausen med att lämna bort alla funderingar på vikt. Jag vägde mej på tisdagen och vågen stannade på 74,8kg då. Ha kört sedan söndagen med nystart med LCHF ha faktiskt inte ätit nå annat än de jag ska idag innan jag gick i duschen tänkte jag att jag kolla på skoj om de hänt nå på 2 dagar. Nej, man ska inte väga sig allt för ofta jag vet de men den stanna faktiskt på 74,2 nästan 74,1 så kanske de är möjligt ännu att få bort de lilla onödig till sommaren hoppas kan man alltid. sku måsta ta mina mått också för ibland när vågen står stilla så kan de vara att de försvinner nån cm på nå andra ställen istället.
Och är de så att de sku gå nåt kg till ner än mitt mål så är de bara en bonus men ska försöka att inte ha förstora förhoppningar är glad ändå har jo kommit ganska långt på vägen ändå.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag