känslor i svall

Igen sitter man här då å har nästan tårarna framme var ut till Emsalö idag med Benjamin som hade varit hos mej och haft övernattningskalas hos mej.
 Mycket känslor dök upp igen saknar nog massor de stället att bara komma ut och dra andan efter frisk luft, visst är de många gånger bekvämt att bo stan men skärgårdsmänniska som man är så vill man nog gärna havet nära eller iallafall ha möjlighet att få komma närmare. När jag åker ut mot Houtskär så känner jag ett inre lugn som jag aldrig egentligen får här. Och jo jag har "hemlängtan" men till Houtskär flyttar jag aldrig på heltid den som känner mej vet varför.
Men som de ser ut nu så blir de nog ant ännu ett år i Borgå. 

Emsalö idag 30.3-18 som vanligt så otroligt vackert
Saknar också mycket nån att få krama när man kommer hem, de är ju visserligen bekvämt att vara ensam vet att de är många som är ensamma i flera år efter skilsmässa men kan ju vara när man haft ett och samma förhållande i 17 år och alltid nån som varit hemma eller kommit hem som man kunnat tala med. Jag är inte bekväm med att vara ensam hela tiden är inte den personen helt enkelt. 

Men vi tar en dag i taget och ser vart vi hamnar de är snart sommar och då blir allt lite lättare igen kanske Man får väl hoppas på de iallafall


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag