Våren?

Så småningom skulle nog våren kunna komma de har varit super fina två veckor men kylan skulle gärna gå ge med sig. Ännu idag lyste solen fast dom lovat mulet men tur var ju de när de var vintersport dagen i skolan idag. Lite kallt blev de när solen gick i moln men de störde inte så mycket. Men visst ser man att de smälter och tinar upp marken nu också. Men när man känner sig frusen ända in i själen. Idag regnar de och temperaturen ligger på nollan så de kommer att vara rått och kallt ute. Jag som hade tänkt gå på jobb men har inget paraply men om jag går lite tidigare så kanske man hinner via Citymarket och köpa ett man hinner nog inte bli så våt på den tiden hoppas jag iallafall. Nackdelen med regnet är ju att de kommer säkert att bli blixthalt om de nu sen fryser på ännu till dom ha ju lovat minus grader. till slutet av veckan



Ja och min vikt pomppar som en jojo upp och ner hela tiden måste skärpa mej lite med vad man stoppar i munnen och akta upp med vissa saker de här är också en av orsakerna till att jag skulle villa att våren kommer att man orkar ta sig ut och gå raska promenader och ta upp springande igen som har legat på is under vintern kondisen är säkert på noll igen men men vad gör man 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag