Andra mösssan

så var andra mössan färdig dock måste jag säga att jag nog skulle behöva bygga på mitt tålamod lite jag har den ovana att ta in förtidigt och så blir den för liten ;). Men de tar ju inte länge och sticka dom måste jag säga tror jag skall ta och sticka med bubbeltgarn så får man en tjockare mössa. Om de stämmer så kanske de blir en kall vinter ännu, på självständighetsdagen hade dom väl lovat -15. De blir nog lite kallt å cykla om de blir mycket kallt nå man får väl försöka komma iväg tidigare till dagis så kan man gå måste bara försköka hitta vinter jacka åt mej, äger ingen just nu. Men jag har klarat mej bra med min vindtäta höst jacka med lite mera under har inte frusit med de

Ha de gutt under dagen och njut av snön som faller till marken, de blir ljuuuust, och ljuset skapar glädje och man blir lite piggare i mörkret välkomnar snön med värme

(jag ska försöka få en bild på mössorna i kväll)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag