Trött

Hur kan man vara så här slut hela tiden? Igår var en så mörk dag att de inte ljusnade alls dom dagarna är det allra tyngst. idag verkar det också som om det skulle bli en sådan dag. Nu skulle det sitt bra med några cm snö och lite kallt, de behöver inte bli -20 men mellan -0 till -5 ungefär. 

Lowa har börjat tala om att hon vill ha hål i öronen (jag har inte talat om den saken tidigare med henne) hon råkade hitta ett örhänge i skåpet som man måste ha hål i örat för att använda. Då sa hon att hon vill nog ha hål i örat. Igår blev de mera tal om de för då hade hennes en dagis kompis fått hål i öronen. 

Veckoslutet har man igen seminarie sku inte orka men måste, de är i princip näst sista seminariet sen är alla förbi.... ÄNTLIGEN! Sen har jag mina Examenstillfällen vilket jag har två av fyra under den här veckan sen har jag två på våren ena skall vara på ett eftis och det andra på en skola eller dylikt med elever med andra svårigheter. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag