De där arma vädret

Inte blir man klok på detta väder jag tyckte de var så skönt när de höll sig kring 0 grader, gärna nån minus grad. Så uppfriskande att cykla. Nu får man igen fundera på vad man skall sätta på sig för att inte svettas allt för mycket. Eller de brukar vara skönt å cykla men sen när man kommer in så känner man sig nästan ofräch. Få se om de alls blir nån vinter i år endera blir de så här hela vintern (mörkt och dystert) eller så kommer snön i januari februari någongång. 

Och sen till mitt projekt igår hamnade jag första gången och repa upp lite av mitt arbete kommer idag också att hamna repa lite så får hoppas att de blir nå av de nu. Såg igår ockcå att stickningen hade svårighetsgrad: svår. De fick mej lite å tappa tråden och fundera på om man kommer att klara de eller inte. Men jag ska nog ge mej sjutton  på att jag ska klara de ;). 
De får vi se!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag