Att bli intervjuad

De är nog ganska pirrigt. Jag har inte blivit intrevjuad många gången men på onsdagen ringde dom och frågade. Saken gällde trakten som jag bor på dom ville höra nån familjs åsikt om stället och vad man skulle kunna göra för att få familjer å flytta hitåt, de har tydligen flyttat bort en heldel på den senaste tiden. Jag tycker själv att här är ganska trevligt att bo man bor nära stan men ändå har man lite lande feelis fast man bor i höghus. Några saker saknar jag som småbarns mamma en lekpark som är inhängnad man måste åka in till stan för att hitta nå bättre än dom få och små man har här. Men jag har aldrig upplevt att de är otryggt att bo här. 

Nå i dagens Blade står allt detta :)

Nu ska jag fortsätta med de jag började med igår jag hade storstädning i garderoben och nu måste jag fortsätta med städskåpet som har blivit mera som romu skåp typ dit kommer jag att sätta mera hyllor och lagade som ett förvarings skåp i stället vad gör man för att få mera förvaringsutrymmen ;). Sen ska jag se om man skulle få upp lite mera tavlor på väggarna om jag lyckas jag har inte så hävt med tavel upphängnings grejer suck allt ska man komma ihåg när man är till butiken nå jag ser vad jag hittar på 
Sätter in en 5 år gammal bild när jag ännu inte har tagit nya

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag