Sjukstuga

Så var följande barn sjukt vi har klarat oss s.g.s hela hösten utan nå sjukor men nu kom de. Lowa fick först feber som försvann men kom sedan tillbaka hon var hemma 1 vecka. Nu fick Wilhelm feber och klagar på Huvudvärk stakarn. Själv lider jag av en oändlig trötthet och har vaknat alla morgnar med huvudvärk som nog visserligen försvinner efter en ½ h men tröttheten består jag hör också till dom som normalt inte fryser men nu har jag frusit alla dagar i skolan.

nå ja nog om sjukstuga. 

Jag har på börjat ett litet projekt stickning. Jag har aldrig tidigare stickat med mönster men nu köpte jag en bok där dit finns mönsterstickning så nu ska jag se om de blir till nå eller om jag hamnar å repa upp allt hundrafemtielva gånger för att sedan bli urlejd på stickningen och låter den ligga ;), aj jo kan ju tillägga att de är vantar jag skall sticka. Resultatet meddelar jag senare :P. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag