Buzzador


Jag anmälde mej att få delta i  buzzador kampanjer det är ju frivilligt att delta och gå med men tänkte att jag skulle testa första kampanjen jag nu anmälde mej till var mölleromega3pikkukalat. mera information finns här  moller Orsaken till att jag ville delta i detta är att mina barn äter dåligt med fisk eller rättare sagt pojkarna gör det och vad jag har förstått så kan brist på Omega 3 leda till koncentrations svårigheter så nu skulle de vara skäl till att få testa 
så jag fick i går detta besked
Grattis! Du har blivit uttagen till att buzza Möller Omega-3 Pikkukalat
så barnen får isåfall testa på dessa och så får man se om det är nån skillnad eller inte


Så man får se om man får ett paket på posten





Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag